Hurtbulle

2009-07-09 @ 18:48:11
NU har jag om M precis vart ute och sprungit i ca 50 min....



Haha trodde ni verkligen på det??

Nej men skämt åsido så har vi faktiskt städat/diskat och tvättat nu på em för M kom hem från jobbet en liten stund så lita hurtiga har vi faktiskt vart. Skulle vilja fortsätta med städningen till M kommer hem och tills det är färdigt men jag måste åka till ÅKe och idag ska jag faktiskt ta och jogga lite i ridhuset. SKulle ju rida ut med Charlie och Simon men det har ju regnat konstant hela dagen så det blev inget med det. Hade dock hoppats på att det skulle klarna upp till kvällen så att jag kunde rida ut själv för dte är inget kul att sätta igång i ridhuset. Men det har det inte gjort så jag får gått hålla mig i ridhuset idag. Om jag inte vill ha en gratis dusch vill säga..

Hoppas ni får en trevlig kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vet inte riktigt om jag trös testa!;)

Enligt barnmorskan som gjorde ultraljudet är det en tjej. Hon kommer 8 oktober, inte långt kvar! Tiden bara rinner iväg:P

2009-07-09 @ 19:27:57
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: Frida♥

Det vore jättesnällt om du ville ställa en fråga i min frågestund! =)

2009-07-09 @ 21:40:02
URL: http://fridasnellie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja du får göra det!

Ja det ska bli väldigt roligt och spännande!:P

Oj någon som är arg på dig här ovan?? Haha!

Är i Svartå nu, jobbar ju här men väntar på lägenhet i Karlskoga, kan ju inte jobba länge till ändå!

2009-07-09 @ 22:34:44
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0