Hemma

2009-07-11 @ 00:15:27
Sådär nu var vi hemma igen efter en otroligt mysig kväll i Kr-hamn. Vi åt på en restaurang i skärgården som hette sjöjungfrun och såg massa fina hus där ute! Sen åkte vi in till lyran och spelade Bowling Magnus vann såklart. Han vinner alltid när vi gör något, och jag som är en sån dålig förlorare! Men men blev lite roligar när vi fick ett bowlingproffs bredvid oss som stod så roligt när han skulle spela s vi höll på o inte kunna hålla oss för skratt.

Men nu ska jag försöka få med mig min fifaspelande pojkvän in i sängen och sova och se på film. Ska ju upp tidigt imorgon och morgonfodra och släppa ut hästarna och Magnus ska ju upp o jobba från 8 imorgon bitti till 20:00 på sön kväll. Tråkigt!

Natti Natti :)

Psst...
Håll koll efter bilder och filmer från kvällen

Har Baileys vart såhär liten?
Snuttas

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Tack men är redan medlem =)

2009-07-11 @ 09:52:17
URL: http://lifeofvictoriawall.blogg.se/
Postat av: Elin♥

Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! :)

2009-07-11 @ 10:53:08
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0