Hemma

2009-07-13 @ 16:33:02
Oj jag börjar kalla Hemma hos M för hemma?! Bra eller dåligt?

Men nu är jag iaf här hos M och har bytt om till mjukiskläder och håller på och lagar lite mat, blir min special mackisar och köttisar. Va och hämtade ut mitt paket från Ellos med, allting passade perfekt förutom skorna, vet inte om jag kommer ha så mycket användning för dom då klackarna var riktigt höga. Så får se om jag skickar tillbaka dom eller inte. Fick ju massa rabatt kuponger på sammanlagt 500 kr från dom så kanske beställer något mer för dom snart.. Hehe.

Snart kommer nog M hit med och ska visa upp sin nya bil =) Jag gillart!

Nu ska jag ut och njuta lite av solen.

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis, du blev en av finalisterna i veckans blogg! ;)

2009-07-13 @ 20:01:31
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram ♥

2009-07-13 @ 22:10:42
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0