Helgen

2009-07-30 @ 12:07:28
Sen kom helgen och jag skulle tävla på lördagen och åkte till Kumla och gick min bana och lastade ur hästen och skulle vet besikta. Då har Vetrinär ursäkta jäveln Gunnar glkömt att fylla i att Åke är vaccinerad. KUL! Så det var bara att packa in och åke hem igen. Argare än Sarah kan ingen vara. Så M tröstade mig med Grillkväll och fest på kvällen där jag bla lyckades ramla i badkaret med M över mig. Det var roligt! Sen slutade kvällen mindre roligt men va fan! Hade skit kul rent ut sagtt så länge det varade!

Here comes a bildbomb

Alla får vara med =)

Nykterist javisst! ;D


Någon hade rakat sig fint ;)

Charlie och Anders =)

M var söt =)

Hjärtat =)

Kökhäng

Ännu mer kökhäng'

kökhäng spårar ur ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0