Hej hopp i löven det går lika bra i..

2009-07-08 @ 12:57:48

Vaknade vid 9 men råkade visst gå ut o lägga mig i soffan och vaknade vid 11 igen. Inte sååå goigt då jag hade massa saker jag skulle göra idag!

Igår så var det Fifa turnering a la parkgatan 8b 1tr. Och jag kom sist! Och med tanke på att jaaaaaaaaaaaaaaaaaahäldens sämsta förlorar skalle så blev jag såklart jätte sur och på dåligt humör! Jag är inte van med att komma sist! Jag måste typ va bäst på allt jämt! Hatar att förlora! SÅ jag tog en promenad med B och sen kom M ut och mötte oss och då blev det lite bättre.

Idag ska jag till stallet här om en inte så kort framtid och sen ikväll bär det av mot Jacks (restaurang i kga) med massa ifrån stallet osv. Tror det vankas fifa spelning med Andreas här ikväll så då håller jag mig undan. Det räckte med gårdagen för min del!

Hoppas ni får en superdag!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0