Halllååå hej!

2009-07-06 @ 22:08:55

gokväll på er!

Nu har vi kommit hem från Örebro något lite fattigare och ngt lite fler påsar än vad vi hade när vi åkte. Fast inte så mycket som jag hade hoppats på! För det finns fasiken inget jag vill ha nuförtin! Det är jätte tråkigt! Tycker inte alls om modet som är just nu! Tycker mer om kjolar och klänningar men sånt är det snålt om just nu tycker jag, Hoppas på en roligare vinter! Men lite blev det ju shoppat iaf, Ett par jeans tights, en svart t-shirt, en grå lång tröjja från Vero Moda och ett par skor för min del och för Ms del blev det 3 T-shirtar från Jack and Jones, en klocka och ett halsband.

NU är M iväg och köper mer Poppisar (popcorn) och hämtar hans bärbara dator från hans kompis så att jag kan sätta mig och spela sims som jag köpte idag på Game medan han och Anders sitter och spelar Fifa. Är han inte urgöllig så säg!

Så kvällen kommer se ut som en riktig nördkväll för oss båda! Hoppas sims 3 är riktigt kul nu!

Hoppas ni får en superkväll ni andra!

Sarah


Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg!

2009-07-07 @ 00:25:41
URL: http://linnarebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0