Hallå Hej

2009-07-31 @ 09:47:24
Godermorgon eller snart är det iof lunch kanske? Jag sitter på jobbet och harr rast så att ingen behöver oroa sig..
Igår blev det tyvr inget mer inlägg för det blev lite brottom upp till stallet och mockade o så blev ingen ridning då det regnade och jag hade faktiskt ingen lust att skritta ut då. Han dog inte av att vila igår faktiskt. Sen hämtade jag upp charlie och skjutsade henne till någon fest. Sen åkte jag, mamma och stefan ner till Jack och åt grillbuffé. Riktigt gott var det. Sen skjustade jag hem dom och åkte hem till M. Där blev det kortspel en stund sern gick jag och M ner och såg färdigt på Fired up och sov. M sa också endel saker som fick det att hetta till i bröstet på mig. Tänk att man kan vara lika kär efter 2 år av upp och ner förhållande? Älskar när man verkligen ser hur mycket han menar det han säger. Älskar M helt enkelt ;)
Idag så ska man sitta här på röva till kl 5 sen blir det stallet och sen ikväll efter Ms match så ska vi åka ut till pappas stuga och bara mysa för oss själva. Jag själv har planerat att vi ska äta tacos och ha med massa godsaker som chips och dipp och poppisar med. Det ska bli så mysigt och jag längtar så mycket! Självklart ska ju Baileys med också. Så vi kommer inte hem förren imorgon någon gång.

Hoppas ni får en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0