Godmorgon

2009-07-07 @ 10:47:55
Hej hallå!

Hoppas ni är pigga och glada idag för det är inte jag! Fasiken vad trött man kan vara alltså! Det borde inte vara tillåtet. Fast M var ännu tröttare imorse när ke upp och jobba så han försov sig i en timme fast jag hade legat och försökt putta ur honom ur sängen i en och en halv timme. Nej nu överdrev jag för riktigt puttade gjorde jag ju inte eftersom det var så mysigt att ha ngon liggandes bredvid sig men samtidigt ville jag ju somna om. Men somnade om gjorde jag tillslut och vaknade nyss.

Så nu ska jag ut och rasta B innan jag sätter mig med frukosten och The sims, som förövrigt var riktigt kul! Anders kunde dock inte förstå hur jag kunde sitta och göra gubbarna så länge som jag gjorde. Men när man gör gubbar som finns på rikitgt så måste man göra det med precision! ;D Synd bara att spelet går lite segt på Ms bärbara. Det går inte att snabbspola så bra men det är typ det enda.

B är kissnödig!

Bilder på kläderna kommer senare om jag lyckas slita mig från The sims ;)

Sarah

Kommentarer
Postat av: Madde J

Tack för att du tog mina pass...jag handlade nog halva ullared =)

2009-07-07 @ 11:49:35
Postat av: sarah

Sv: Det är lugnt! :) KLan tänka mig det själv fick jag nöja mig med örebro..

2009-07-07 @ 13:15:54
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0