Fiskbulle

2009-07-04 @ 18:48:08
Sådär nu är jag hemma igen efter en tripp till stallet.

Och hör och häpna så diskade jag faktist färdigt allting förut så nu är magnus stollt! Tror jag, ah det måste han vara haha. Sen så gjorde jag faktiskt fiskbullar och ris och åt till lunch. Magnus köpte ju hem det på min begäran när jag var magsjuk. För när jag var mindre och bodde hos mamma såfick jag alltid det när jag var magsjuk och här ska inte brytas på traditionerna så M fick gott ta sig till affären och köpa lite goda bullar ;D

Åh vad sugen jag blev på vanliga bullar nu för det..

Stallet gick bra jag skulle rida ut på Åke då han inte gått ordentligt den här veckan eftesom jag har vart sjuk osv (lite svår o rida när man spyr faktiskt ) men det var så jäklarns mycket bromsar så jag fick gått vända hemåt efter en alltför kort ridtur. Men tur var väll det för när jag kom innanför stalldörrn så började det svartna på och börja mullra från åskar faktiskt. Han ville hälsa på idag med tydligen.


Kul att ni uppskattadfe filmerna. Då blir det mycket roligareatt lägga ut :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0