Dag 1

2009-07-13 @ 10:32:38
Första dagen på jobbet efter semestern. Undra om jag hade någon ångest igår! Jag vill ha ett nytt jobb! Bara få göra något annat och inte sitta på den här stolen med den här datorn och säga precis samma saker varje dag skulle göra mina dagar så himla mycket bättre!

Idag ska M hämta sin nya bil =) En peugot 206 gti =) en silver. Så den blir det att beskåda i em. Sen blir det en tripp til stallet och eftersom jag var lat förra veckan och inte åkte till bokhandeln och köpte mig en kallender så ska jag ta mig ner dit idag efter jobbet och köpa mig en så att jag blir vuxen.  Undra om jag kommer se äldre ut sen med? Måste även in till dfs innan jag åker till stallet eftersom jag mitt smarto glömde hästkläderna hemma hos M.
Men det man inte har i huvudet får man ha i plånboken?

Nu är min rast slut så nu ska jag sätta mig och jobba lite igen till 4 i em.


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Taack :)



Vad jobbar du med?

2009-07-13 @ 11:20:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Patrik

Frågar väl samma fråga som alla andra ställer sig: Vad jobbar du med?

2009-07-13 @ 11:49:17
URL: http://metrobloggen.se/tellus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0