Bakis?

2009-07-12 @ 12:37:39
Hej alla!
Är ni bakis idag? Det är inte jag fast jag var ute igår.
Började kvällen hos Salén där dte var massa folk, kände inte så måna så väl så hade inte jätte roligt måste jag ju faktiskt erkänna och sen tog vi en taxi ner till Jacks den resan var dock rolig för Frida och Mathias satt o underhöll mig sandra och taxichauffören med diverse kommentarer bla sa mathias att chauffören såg ut som en självmordsbombare stackarn!
Sen väl inne på Jacks så var det också sådär träffade på endel speciella folk (Återkommer om dte i ett eget inlägg) sen drog vi vidare in på statt. och om kvällen hade vart tråkig hittils så kan jag lova att det var ingeting mot hur det var inne på statt! Frida försvann in på dansgolvet som vanligt. Och jag som är lite lik Magnus Uggla och aldrig dansar nykter hängde inte alls på och höll på att skämmas ihjäl på dansgolvet. Träffade dock lite roligt folk so jag inte pratat med på länge som fck underhålla mig en stund. Men vid halv 1 fick jag nog och traskade ut i mörkret funderandes på vad jag skulle göra i 2 timmar innan bussen till Dfs gick. Men då när jag traskar där i mina djupaste funderingar så svänger som tur är Erlandsson förbi och plockar upp mig och kör mig til Dfs. Tacka gud för det! För såklart glömde jag ju även att köpa poppisar igår på dagen och som tur är så skulle martin tanka på statoil så jag fick mina poppisar tillslut :)

Kvällen avslutas med Godnatt samtal till M, ostmacka och ett avsnitt av lyxfällan.

Sen ramlade M in vid halv 6 men fick larm straxdärpå och kom inte hem igen förän vid 9 så så myste vi lite och sen la han sig och sov och jag har tillbringat morgonen med Lyxfällan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0