Bad girl

2009-07-12 @ 22:13:28
Ush jag är så dålig på att uppdatera dagen efter jag har festat. Vet inte varför om det är för att jag är trött eller vad? För idag är jag inte bakis i den benämningen att jag mår dålig. Utan är ju mest trött eftersom Magnus kom hem så tidigt imorse och höll mig vaken.
Idag har det bara nördats Fifa/dator utav oss, eller nej jag har ju vart i stallet också och i KGA och hämtat B.
Red på hoppbanan ett tag och hade headsettet i så jag pratade i telefonen med Frida under hela passet haha. Tur att jag bara håller på att sätta igång honom. Men Åke var så pig så att han nästan drog armarna av mig. Jag lovar jag kommer få världens bodybuilder armar efter honom. Men fick iaf höra lite av vad som hade hänt Frida igår. Hon kommer inte ens ihåg att jag var ute?! Haha konstigt så dryg som hon var ;D
Sen satt jag, mamma och Rydén och fikade och pratade lite skit igen som vanligt.

Sen får vi se om det blir något litet kortspel ikväll eller om det blir sängen snart för både M, Jag och B är jätte trötta och M ska öppna imorgon så det blir tidig uppgång för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0