Åke Kråke

2009-07-09 @ 22:39:24


Kom hem från stallet för några timmar sen men har haft en diskussion med min kära M om städning osv så har inte haft tid att blogga än. Men nu sitter dom och har Fifa turnering igen så då har jag tid att sitta här och underhållas lite. Har läst dom bloggar jag följer och lagt upp bilderna jag tagit idag så vad ska jag göra nu? Det är frågan.. Någon som har något bra förslag? Eller någon som kan tipsa mig om en bra blogg att läsa?

Förövrigt gick det bra idag när jag red men han var riktigt pigg så fick rida mycket volter och mycket halvhalter och halter. Men han får vara pig eftersom att jag inte ridit så mycket nu på ett tag. Men nu blir det ändring för nu ska han igång igen och det ska hoppas massa gymnastik övningar så att han blir stark i bakbenen så att han orkar mer. Han blev ju lite trött i benen på senaste tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0