Aj aj!

2009-07-09 @ 12:45:54
Jag har ju glömt att nämna att det var inte ritkigt så mysigt igår när vi la oss i sängen för då märkte jag att jag hade fått jätte ont i örat och det sitter i idag med! Är det öroninflammation kanske? Skulle vara riktigt typiskt mig iaf! Men hoppas såklart att det går över här under dagen eller att det är nogn finne som växer i örat eller något annat roligt. INTE öroninflammation TACK! Sist jag hade det så värkte det hål på trumhinnan och det kom ut massa grönt äckligt var eller något? Typ hjärnan var påväg ut. Luktade skunk gjorde det med! Då kan ni tänka er hur synd det var om mig då!

När jag var lite satt vi alltid in en vitlök i örat? Är det bra? Varför gjorde vi det? Tål att tänkas på om mana igen. Även fast det gör ont så fort jag råkar komma imot  mitt stackars öra.

Fy bövulen vad synd det är om mig!




Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Vad ska du hitta på idag då? :)

2009-07-09 @ 13:19:10
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0