090720

2009-07-20 @ 15:15:45
Hej alla vänner
Och fiender med för den delen..

För visst är det alltid kul att läsa sina fienders bloggar?! Det är nästan roligare än att läsa sina vänners.

Dålig uppdatering i helgen på grund av att jag och M åkte ut till pappas stuga i lördags och spelade kort och åt gott. Riktigt mysigt är det där ute! Jag har helt enkelt haft världens mysigaste helg! Har också vart med om/hört två läskiga saker den här helgen.

Igår så hade jag namnsdag och M köpte en blomma åt mig. Som dock står hemma hos honom haha men i alla fall. Och sen tände vi lite ljus (läs M) och såg på The Poet.

Idag så vaknade jag upp imorse och var förkyld! Såklart! Ush o fy! Men kravlade mig upp ur sängen iaf och hade lektion för Julia och Race. Det var ritkigt roligt och hon var superduktig! Ska även fortsätta att ha lektion för henne. Ska bli superkul! Sen hann jag inte så mycket mer än att mocka och göra mat för sen var det dags för jobb. Skulle ju rida men min kropp orkade helt enkelt inte. Får se om mamma ska rida han eller om jag åker upp efter jobbet sen igen.

Ush vad jobbigt det är när man inte bloggat på länge... Magnus har också lånat ut sin bärbara dator så kommer inte kunna sitta på den när han spelar fifa heller :/ Tråkgit.. Men den kommer väll tillbaka så småning om. Sitter och mofflar i mig mackor nu på jobbet så att jag ska vara hungrig ikväll för M ska göra sin berömda fläskfilégryta till mig :)

Hoppas ni har haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0