HC

2009-02-20 @ 14:49:42
Sitter nu i sälen med en stor snögubbe i synen när man kollar ut genom fönstret. Är i lindvallen så det kan vara därför ;D

Igår var det roligt vi var på HC och drack en massa redbull jäger som förövrigt var bland det godaste jag någonsinn druckit. Och det roliga var att se hur jävla bra alla såg ut här uppe. Mer än hälften av alla killar såg så bra ut så man nästan stog o dreglade hela tiden :P Nej skämt o sido men varför bor man inte här för? ;p

Idag har jag och B vart ute på en långpromenad på typ 2 timmar och jag har såklart lyckats tappa bort mig här uppe bland alla stugbyar. Men tillslut hittade jag tillbaka till stugan :)

Imorgon bär det nog av hemmåt så jag slipper all trafik på söndag som ni vet så är jag ju inte direkt den personen som klarar av mycket och långsam tarfik. Så det är nog lika bra att jag åker hem imorgon, så kanske man hinner med en omgång på statt också ;P

Red Bull jäger ÄGER haha ;D

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0