20 år

2009-02-10 @ 22:51:31

Tack alla som grattat mig idag! :)

Har komit fram till att start eller rättaresagt försöka starta upp den här bloggen igen. Har så himla mycket för mig om dagarna med jobb o hästar o allt fattar inte ens hur jag hade tid att ha pojkvän ;) Det konstiga är att jag hade mer tid då :P Konstigt men sant.

Lite update är väl att jag bor i röda boden nu och trivs jätte bra :) Det är jätte mysigt här ute och jag o baileys myser till det på kvällarna :)

Och som dom flesta säkert redan vet så har ju jag och magnus gått skilda vägar lite sorgligt såklart men så är det. Så då tyckte jag också att det var dags att starta den här bloggen igen, försökte ju blogga på en annan adress men det gick ju inte så bra och den här bloggen har ju mottot som stämmer lite mer in på singellivet. Där emot så har Sabina lovat att fräsha upp min blogg lite får se när hon tar tag i det :)

Nej dags att sova för imorgon väntar en dag med 9,5 timmars jobb dag :/ Ush o fy!

Natti Natti
Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0