Tänker, saknar och längtar

2009-12-02 @ 18:02:20
Jepp jepp det är så sant som det är sagt tror jag..

Framförallt tänker jag så innibomben för mycket!


Sitter hos Charlotte för ovanlighetens skull och fryser rumpan av mig nästan, för vi har precis haft en mysig uteritt med glittrande omgivning. Vi kom inte så långt innan vi var istappar men skrittade ut det gjorde vi.

Ikväll blir det Bonde söker fru, Paradise hotel och Oskylldigt dömd med Charlotte och sen tror jag vi skulle få sällskap av erlandsson en stund :)

Sen imorgon blir det luncha med Posth och lillposth på Som Hemma. Det kan bli mys!

Förresten snälla ge mig helg, annan stad och mys?

Sarah

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

hihi, ja det är galet kyligt i Sverige just nu! :D

2010-01-27 @ 02:00:59
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0