Nytt liv, nya möjligheter

2009-12-02 @ 11:29:17

Hejsan alla!
Antar att de flesta redan vet vad som hänt eftersom att i karlskoga går ryktena fort. Men jag är iaf singel och jag och Magnus har gått skilda vägar.

Nog om det, för jag mår relativt bra och har kul med mina vänner. Och har även tillbringat tid i Eskilstuna och kan ju inte säga att jag inte trivs med det... ;D

Har vart så jäkla bloggsugen ett tag men inte riktigt orkat ens suttit vid internet överhuvudtaget. Och nu när jag väl sitter här så har jag inga ideér alls på vad jag ska skriva. Men det kommer väl antar jag.

Just nu ligger jag i Charlottes säng och ser på film med datorn i knät. Det är lite guld det! Senare idag så ska jag rida Åke och även Yoshi och sen är ju onsdagen full med roliga saker på tvn ikväll så dte blir en soffkväll, antagligen med Charlotte.

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0