Neger

2009-08-04 @ 22:42:03
Sådär nu sitter jag hos Charlotte och har faktiskt suttit här ett tag.
Vi har börjat färga mitt hår bla, det fick bli chokladbrunt för det fanns tyvärr ingen rödbrun färg. Eller det kanske var tur för annars hade jag nog säkert stått där hur länge som helst och haft beslutsångest om vilken färg jag skulle välja.

Men det var en lite konstig färg jag valde, för det första så räckte inte färgen fast det alltid förut har räckt med 1 färgförpackning och för det andra så stog det att om man ville ha en nyans så skulle man ha i en viss tid och ville man ha en annan nyans skulle man ha i det en annan tid men dom visar inget färgschema på hur dom olika nyanserna är? Hmmm jajja vi tar något mitt imellan.

Men men nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta ur färden och sedan åka och hämta M i K-hamn.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0