Kvälla

2009-08-26 @ 22:25:48
Godkväll på er =)

Det blev ingen säng med hem idag men inom 14 dagar kommer jag ha en skön säng att sova i kommer bli så bra och mysigt nu i min lilla röda stuga tror jag!

Efter Jysk så stog det hoppning på schemat och det blev det medbestämda besked med. För min kära häst var både högt och lågt kan man säga.

Sen efteråt blev dte lite skitsnack i stallet som vanligt med Rydén, mamma och Charlotte. Och nu sitter jag här och väntar på att Magnus ska komma och ha sovsällskap med mig. Vågar inte sova där ute annars än då jag inte damsugit bort alla spindlar som bor där ute. Och så försöker min mammma lura i mig att det är friska hus när det är spindlar i. HAHA Troligt! Ja okej då hon brukar ha rätt men nu tvivlar jag väldigt mycket på henne faktiskt!



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0