I'm to smart for you

2009-08-27 @ 16:32:13
Fick nyss en Anonym kommentar där det stog att jag klankade ner på storbloggare.
Hmm tänkte jag då vem fasiken menar denne person? Och den enda jag kunde komma på att personen menade var Linda. Men egentligen tror jag inte att det är hon ändå för:
1: Jag har inte klankat ner på henne och
2: FRAMFÖRALLT! Linda storbloggare?! Haha knappast! Storbloggare räknar jag som Kisse, Kenza och BlondinBella inte någon medelmåtta blogg faktiskt.

Och ärligt talat jag klankar hellre ner som du nu tyckte att jag har gjort än att fjäska röven av mig för en medelmåtta blogg!

Yes I am to smart for you!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Åh vad synd för denna tjej tar bara 350:- hon sa att hon hade tagit 1000kr som alla andra om hon hade en salong du vet.. hyran, men eftersom hon har salongen hemma vill hon inte lura sina kunder :)

2009-08-27 @ 18:33:08
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0