Helgen

2009-08-03 @ 14:14:44
Åh vilken konstig helg det har varit! Upp och ner med både väldigt bra och väldigt dåliga stunder!
I fredags hade vi det jätte mysigt ute i stugan. Dock var jag lite mörkrädd för dte var ju så mörkt där ute, inte det minsta lilla ljus. Men vi grillade och hade det mysigt bara vi 3 alltså jag, M och B =) Sen på lördagen tog vi oss hemåt framemot 3 och tog då en tripp förbi pappa och häslade på och sen åkte jag till stallet och red på Åke som kändes superfin rent ut sagt så red inte så länge så att han inte skulle bli ofin igen haha. Och sen på kvällen blev det grillning hos M med hans grannar för att fira att en utav dom fyllt år.
Har ju tyvärr inga kort för att min mobil hamnat på sjukan :(

Var även på Aglity med B igår. Gick åt helvete kan jag säga! B var slöare än slöast och matte hade ont i foten. Hoppas dte var en engångs företeelse och att hon blir piggare och vill till nästa gång annars känns dte verkligen inte rätt att gå på kursen om hon inte tycker det är kul.



Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n - gratis bloggdesigner, makeupartist, musik och bilder

åh tråkigt.. jag rider också så lider med dig! Ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-08-03 @ 15:21:10
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0