Helgen

2009-08-17 @ 13:31:02
Helgen har vart supermys och det som var förra veckan är glömt och förlåtet.

I fredags så var Ms släktingar från Danmark här och vi pratade lite med dom och jag var även hundvakt åt Bimbo så vi var bara hemma hos M och såg på The Uninvited och lite sånt. Sen åkte jag även och skjutsade Charlotte på natten.

Sen på lördagen så var det meningen att jag skulle åka till Örebro med Charlotte men blev inte så. Så jag åkte in till k-hamn på kvällen och spelade Disco bowling och hör ochg häpna så var jag nära på att slå Magnus! I sista serien så hade jag slagit honom med 1 poäng om jag bara hade fått ner den där sista käglan. Så man kan ju så gott som säga att jag vann! :)

Sen på söndagen
så låg vi baraoch myste hela dagen och såg på film o sådär och var även hundvakt från lördagen så var ute med dom och gick en sväng o sådär. Och sen var det Ag kurs på kvällen. Han dock inte vara där hela tiden då jag hade såklart fått punka på min bil och lånade Ms bil och var då tvungen att hämta honom i k-hamn kl 8. Synd mene så äre det.

Min helg lite kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0