Helgen

2009-08-11 @ 12:39:48

Det var en helt perfekt helg =)
I Fredags så var det mys på parkgatan som gällde. Jag M och B hade mysigt och gick o la oss rätt så tidigt då vi också skulle upp tidigt på lördagen för att åka på utställning i Askersund. Det gick bra och hon blev bästa tik men dock ingen ck för att hon inte hade någon päls. Ingen utav tikarna hade päls så det var tråkigt. Kritiken lägger jag ut senare. Sen åkte vi hem och sov en stund i högberg och sen åkte jag in till KGA och Charlie och jag gjorde oss iordning och satt och drack lite och inväntade Lindha. Sen åkte vi vidare till Mamma där det var Kräftskiva och det var ritkigt trevligt. Dock han vi inte vara där så länge innan det var dags för statt. Som också var super trevligt och roligt! Allt var tipp topp ända till jag kom till parkgatan. Hade sällskap av Lisa upp till M med för fick reda på i bussen till DFS att hon bodde där så hon lotsade hem mig. Supersnällt av henne! =) Sen på morgonen så kom magnus i smygandes och la sig och höll om mig. Han visste att jag behövde det efter nattens bravader. Så går det när man har folk i sin närhet som inte kan bete sig. Synd att det drabbar M bara. Men inte upp till mig. I don't give a fuck helt enkelt =) För jag bryr mig faktiskt inte ett dugg. Men som sagt synd att det ska gå ut över M.
Och sen var hela söndagen hurr mysig som helst med tv tittande och sovning hela dagen.

Hoppas ni med hade en trevlig helg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0