Give me a break!

2009-08-20 @ 11:45:42
USh skulle verkligen behöva vara ledig ett tag för att komma ikapp med allt. Jag bara stressar dagarna igenom just nu.
Igår var det Ag kurs igen och jag han inte rida pga det. Dock gick det superduper bra och B är så sjukt duktig så det var kul men känns dumt att Åke får lida för det. Men idag ska jag rida med Charlie iaf och ta igen lite tid med henne med. Sånt hionns ju inte heller med just nu. Och dessutom behöver jag hämta halm idag med men det är fasiken svårt utan bil! Transport får jag låna av mamma men har ingen bil så får se hur det blir med det. Sen imorgon ska jag jobba till 4 ha stallmöte halv 6 hinna rida och vara på kräftskiva hos pappa kl 7 i stugan som tar 40 min att köra ut till?! Hörde ni hur omöjligt det lät?! På lördag ska jag hem från stugan och sen rida o så sen kanske utgång på kvällen. Och på söndagen är det AG kurs igen. Phuuu då var de veckan slut iaf. Sen veckan efter så hoppas jag hinna med lite mer då jag måste till Furubecks gummi och hämta ut mitt däck med. Men jobbar bara 8-15 nästa vecka så då kanske jag kommer ikapp lite mer. Men ärligt jag får nog skylla mig själv eftersom det är jag som valt att leva såhär med häst och hund och vara med på allt jämt.

Nu kanske ni förstår varför jag är så dålig på att uppdatera i bloggen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0