Destroy

2009-08-05 @ 10:42:01
Nej nu ni är det någon eller något som försöker förstöra mitt braiga humör som den här dagen faktiskt har fört med sig.
För för det första så håller jag nog på att få ett munsår för första gången i mitt liv!
Och för det andra så har jag råkat spillt pucko på min vita tröja idag på jobbet!

Men ahhhhh man kan ju bli irriterad för mindre! Men inte idag för idag är jag på strålande humör. Undra om det är för att solen skiner? Fast det borde inte vara därför eftersom att jag får sitta inne och jobba.. Hmm undra om det är för att foten är bra? SÅKLART är det det! Wihouu jag kan hoppa och springa och troligtvis framförallt rida igen!

Keep smiling sunshines!

Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeupartist, musik och bilder

Ja:) Jag har lagt till dig.. men kan kanske ta lite tid innan den uppdateras..

2009-08-05 @ 13:14:44
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0