Back in tha game

2009-08-17 @ 13:17:53
Mycket har hänt och nu är det löst men jobbigt har det vart. Det jag kan göra är att tacka Charlotte och Mamma främst för att dom ställt upp så =) FAst jag vet att Charlotte tyckte med om att ha mig sovandes bredvid sig ;) I know u liked it!
Men nu är jag tillbaka och mer bloggsugen än vanligt.

Och ärligt talat trodde du verkligen att du skulle kunna sära på oss 2? Då är du fanimej tom dummare än vad jag trodde. Med tanke på hur mycket våran kärlek gått igenom så skulle inte du med dina 2 hjärnceller kunna sära på oss om det så var det sista du gjorde..



Haha undra om ni blir nyfikna nu när ni läser det här! ;) Vem det handlar om..  U will never know...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0