Ändrade planes

2009-08-18 @ 13:48:17
Ja det blev inte ritkigt som jag hade tänkt mig igår kväll för magnus kom hem igen efter någon timme så därav ingen uppdatering igår.
Men igår så skulle vi börja se på wallander men såklart så somnade jag efter 5 min typ. Att jag aldrig kan hålla mig vaken för att se på en enda film!
Men ikväll har magnus lovat att vi ska göra något mysigt för mådde inte så bra igår igen och pga en BH incident som egentligen inte alls var jobbig i morse så var det jobbigt att komma upp ur sängen. Så ikväll är M världens bästa pojkvän och vi ska ha det supermysigt så jag får snabba mig i stallet idag efter jobbet.


Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

haha, inte så lätt att hålla sig vaken alltid!

2009-08-18 @ 20:23:28
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja den är så gosig, värsta lurviga:)

2009-08-19 @ 15:37:49
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0