Ag kurs nr 2

2009-08-06 @ 17:49:19


Igår var ju jag och B på Ag kurs nr 2 och igår gick det faktiskt så himla mycket bättre än sist!



Vi började med lydnadsövningar och hon som redan är så lydig sköter sig jätte bra där. Sen gick vi över till att öva "långhopp" i början ville hon inte riktigt hoppa med fart o sådär men då sprang jag med henne bredvid istället för att sätta henne innan hindret och då hoppade hon med fart. Så vi hade på 4 delar och hon klarade det galant. Sen efter det gick vi över till tunlarna och första gången sprang hon bredvid men jag har ju vart där nere och tjuvtränat lite (och krupit genom tunlarna) så sen sprang hon jätte glatt igenom dom och med fart också =) Hon tyckte tom att tunnlarna var så roliga så hon sprang igenom dom även när hon inte skulle. Söt vovvan!
Men sen var det slut på det roliga när vi skulle till slalomen för den tycker b verkligen är pest så hon stannar i den och sådär men tillslut så fick jag henne igenom utan att stanna och som belöning fick hon kötbullar och såfick hon springa genom tunneln igen. Men sen var B lite trött så vi avslutade och åkte hem då när hon skött sig så bra.

Kommentarer
Postat av: emma

(: vad sysslar du med ikväll?

2009-08-06 @ 18:33:37
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Nathalie

Jag har tyvärr inga nya på denna dator, min andra är paj där ligger dom tyvärr....:P

2009-08-06 @ 18:59:50
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0