090831

2009-08-31 @ 13:35:03

Hej alla läsare!

Sitter på jobbet och häckar just nu. Med världens träningsverk sen igår! Tror att det är från ag kursen för fasiken vad vi sprang jag och min kära hund. Helt slut i hela kroppben var jag på kvällen.

Kvällen blev kaos efter AG kursen och undra om M kände på sig det för när han kom hade han köpt en present åt mig =) Jag fyllde ju inte år men i låg det 2 st påslakanset =) Så snälla ge mig min säng NU! Fast får väl skylla mig själv för har fortfarande inte städat och innan dess så kommer det inte in en enda säng i mitt hus! Så ska försöka ta tag i det där ikväll. Annars så jobbar jag till 17.00 och sen blir det upp till stallet och rida. Ska försöka se färdigt på män som hatar kvinnor med eftersom vi såklart somnade till den igår ovanligt tänker nog ni nu. Men vi var trötta okej?! ;)

Förövrigt orkar jag inte bry mig om er något mer inte värda att lägga energi på men patetiska är ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0