090829

2009-08-29 @ 21:29:15
Oh herre gud vilken dga säger jag bara! Men börjar emd gårdagen.

Fredagen var hur mysig som helst och jag, Magnus och Charlotte åt Tacos och hade filmmys hemma hos mig i min röda stuga :) Tack för den kvällen! Känns så himla underbart att få umgås med både vänner och pojkvänner samtidig. Ni vet att ni två är bäst va?!

Men sen kom då dagen diag som började perfa emd uppvakning bredvid älskling och sen så kom Charlotte hit igen och vi åt frukost och drack kaffe med Mamma sen åkte jag och Charlie in till Marieberg och jag som har vart så shopping sugen i flera år typ hittade såklart typ ingenting där inne. Jo ett vitt vanligt linne från gina, en tshirt från gina, en tshirt från bikbok, en tjock tröja från wearit, en mascara, påslakan set till min nya säng som kommit eller? Och lite annat smått och gott från ikea. Och jo nu ni köpte ju ett par tyglar med så att jag slipper se ut såhär om händerna igen!

Men jag ville handla mer och mer och mer! Men sen var affärerna tillslut slut :( Hade velat haft en bh eller 50 med men såklart finns det inga fina i min strl och då blir jag sur och inte ska ha någon istället. Hatar vanliga vita fula bhar! Vill också kunna ha rosa o blåa o allt vad det nu finns! 

Och så skulle jag ju tävla imorgon och tror ni det blir något?
 NEJ såklart inte för ridskolan har kvarka. Wihouu TACK så ivinerligt för att vi fick ta del av denna information med! Nej ni förstår att ridskolan tyckte det var bättre att inte låta oss få reda på detta så att vi för smittan vidare till andra hästar på tävlingen. Bra tänkt hörrni! Otorligt smart! Tur att vi fick tag på vetrinären så att vi kunde stoppa denna spridning i tid! Med tanke på att detta är en sjukdom som lyder under smittskyddslagen så är det ju inte så väl genomtänkt att INTE informera oss om detta!

Men nu kommer kvällen iaf bli en såndär mysig kväll med att mammsen bjuder på mat från katrinedalskrogen till mig och Charlotte och sen kommer även M hit sen så det blir nog massa mys och lite kortspel och sånt som man gillar =)

Hoppas ni får en mysig kväll =)

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

NICE BLOG :) !



/ CITYCATS - N&N

2009-08-30 @ 00:42:11
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0