090828

2009-08-28 @ 10:42:27
Godmorgon =)
Jag hade en toppen morgon som började med en puss och sedan en dusch med älskling. Dagen kunde inte ha börjat bättre faktiskt.  Igår låg vi och kollade på nya annaconda filmen med och ärligt talat så var den skit dålig och jätte overklig! Dom kunde inte ens göra så att det såg verkligt ut när dom åkte bil så då kan ni ju tänka er hur ormen såg ut. Sen åkte M och köpte pizza och så var kvällen gjord. I have the best boyfriend in the world!


Och nu sitter jag på jobbet och för en gångs skule sitter Anna här med mig med, fast det blir det ändring på efter den här veckan för då har dom vart så snälla så att dom lagt oss på samma schema. Me like!

Nu till dagen, som kommer bestå av jobb till 3 sen ska jag nog till stallet och rida o sådär och sen hem och städa och handla tills ikvälldå det blir filmmys med Magnus, vi ska se nya beck filmen och jag har bestämt att dte blir dipp och grönsaker och poppisar och lite sånt gott. Men eftersom inte M slutar fören 8 i K-hamn så kan jag tänka mig att det blir en tripp upp till stallet ikväll med för att få träffa charlotte o lite sånt. Fast å andra sidan är jag jätte trött just nu så det blir säkert en liten tupplur under em med om jag ska klara av att inte somna till beck då vill säga.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag ska jobba och sen bara ta det lugnt och ikväll ska jag träna innebandy. Ha det bra!

Kramar

2009-08-28 @ 12:22:41
Postat av: FS

sv: Det tror jag också =)

kram

2009-08-28 @ 12:26:50
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha aja snacka på du;)

2009-08-28 @ 13:03:29
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0