090826

2009-08-26 @ 12:11:27
haha! Jag har bloggsug!

Sitter på jobbet och har precis fått mig lite goa skratt så nu kom bloggsuget tillbaka! Annars mår jag väl inte superduper prima just nu men så kan det ju vara ibland. Hoppas också på att nästa ons kommer hjälpa mig mycket!

Igår var jag och magnus och Baileys ute vid Ölen igen och grillade och hade mysigt! Han är bäst min man helt enkelt.

Blir en kosntigt inlägg idag när jag är lite ur fas och har lite ringrostiga fingrar. Men man måste ju strata någonstans eller hur?!

Idag blir det jobb till 15.15 och sen hem och ta det lugnt en sväng och sen upp till stallet och hoppa lite (om regnet vill ge med sig vill säga) för Charlie ska hjälpa mig lite grann eftersom det är tävling i helgen. Oj kom förövrigt på NU att jag ska ju tävla i helgen! Oh herregud hur ska detta gå?! Sen har M match ikväll i askersund så får se vad kvällen erbjuder. Antagligen blir kvällen spenderad med Charlotte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0