090811

2009-08-11 @ 07:52:38
Morsning Korsning
Har ni sovit gott?
I know i have, bredvid min älskling såklart.
Det är så bra just nu melllan oss så jag bara njuter, inga bråk och inga tjaffs bara massa mys och trevligheter. Så roligt att få knäppa folk på näsan faktiskt.
Den här veckan tänkte jag  försöka komma ikapp med mitt liv då jag bara jobbar 7-14 så skönt! Dock är det inte tipp topp att gå upp så tidigt så kan ju inte direkt säga att jag sitter här på jobbet sminkad och iordningjord till 1000 utan snarare till 0 det enda jag gjort är att duschat och borstat tänderna. Fan vad intressant kände jag ;D
Annars händer det inte så mycket om dagarna utan mest ridning och softa runt lite. Igår red jag ut med Charlie och Åke var jätte pigg och taktade och hoppade hela vägen hem. Nej men var han 3 eller?
Sen har jag även börjat spela poker på internet och nog för att jag blir så förbannad när jag förlorar (Förlåt Magnus) Så har jag vunnit mer än jag har förlorat iaf. Det är kul!

Förövrigt blir det nog en bloggdag idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt att det går bra för er! och vad trevligt att läsa att det blir en bloggdag! :D sånt gillar vi!

2009-08-11 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0