090806

2009-08-06 @ 15:49:18
Hej, hej, hallå allihopa! =)

Efter jobbet igår blev det stressigt och jag var trött. Kompade hem en timme tidigare för att göra lite skönhetsbestyr så som, sola, färga håret och dricka kaffe hos Charlie i solen. Håret är jag jätte nöjd med och dom som sett mig har sagt att jag passar i den nya färgen. Fats nu vet jag ju inte om folk bara säger det för att vara snälla eller om dom verkligen menar det. ;D Folk har ju en tendens till att vara falska, fast jag skulle inte ens ta lite illa upp om någon sa att det inte var fint. Dock kan det kännas lite som om jag är en häxa med mitt mörka hår ibland. Mohahaha!
Sen efter det var det dags för AG kurs med B och sen efter det åkte jag och B till DFS och hade det mysigt med M. Ännu en gång försökete vi se på Memento men vi lyckdes såklart mysa till det istället och sen somnade vi. Så han iknte se färdigt påden igår heller, dock kom vi längre än sist men inte till slutet. Fasiken jag vill ju se hur den slutar! Nyfiken som jag är.

Idag har jag bara tagit det lugnt på morgonen och sett på Paris BBF och gjort mig iordning sen var det dags för jobb och nu sitter jag här på Transcom och det är lugnare än i graven. Och jag kan ju förstå folk att dom hellre är ute i det fina vädret än att sitta inne och se på tv. Nej jag är inte bitter alls!  Jag kan ju sitta här och glo in en dator istället.

Ha en fin dag i solskenet babes! Det kommer inte jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0