090805

2009-08-05 @ 10:29:01
Godmorgon allihopa =)

Jobbar ju dag idag på jobbet så jag var uppe med tuppen imorse. Eller nja nu överdrev jag lite för jag och M försov oss så vi vaknade inte fören kl 5 i 8 och M skulle börja 8 i k-hamn, kanske inte sådär jätte sweet men det gick nog bra. Jag kom iaf i tid som inte började fören halv 9.  Idag är jag pigg och glad för min fot är nästan helt bra, eller nej nu ljög jag nog igen för den gör ont men jag kan iaf gå på den i vanliga skor. Så hoppas att dte går bättre ikväll på AG kursen.

Jag och Charlie hade mysigt igår och håret blev faktiskt bra, är nöjd med själva nyansen men helt plötsligt så räckte ju inte en förpackning till mig så ska nog lägga på en förp till ikväll om jag orkar/hinner så att det täcker ordentligt. Ska försöka få tag på en kamera med så jag kan  föreviga lite ögonblick. Så tråkigt med en blogg utan bilder har jag ju hört. ;D Magnus har ju en system men dock inget minneskort så det får inte plats så många bilder och jag vet ju inte om jag får låna den utav honom, kanske om jag ber riktigt snällt.
Sen efter jag vart hos Charlie så åkte jag till K-hamn och hämtade M från festen och sen åkte vi hem och la oss i soffan och började se på Memento som faktiskt verkade vara ritkigt bra, dock var det meningen att vi skulle somna till filmen så jag kunde ju inte se färdigt på den. Så får fortsätta se på den ikväll eller något.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0