090804

2009-08-04 @ 15:55:34
Idag är det redan 4:e Augusti. Fasiken vad tiden går fort hela tiden!
Kanske framförallt för att jag sover så länge om dagarna? Vaknade ju inte fören vid halv 11 idag och började jobba 12:45. Inte sådär jätte tipp topp kanske. Mne han iaf med en tripp upp till stallet och hälsade på Mamma och Rydén som var där. Mamma är ju snäll och mockar och gör mat åt Åke nu när jag är halvt om halvt invalid och idag ska Charlotte rida på Åke med. Tack för all hjälp! Men faktiskt så är foten mycket bättre idag så har kastat kryckorna och haltar mig fram istället (fick sån förjävla träningsverk utav dom i både händer och armar).  Så snart kanske jag kan rida själv iaf.

Ikväll ska M iväg på jobbfest till kristinehamn så jag tänker spendera kvällen hos Charlotte och hoppas på att hon har lust att färga mitt hår. Funderar på mörkbrunt, nästan svart. Sen får vi se vad vi hittar på. Har lovat att hämta M efter festen om det behövs med så. Dock jobbar jag dag imorgon så att jag ska kunna gå på AG kursen med B så vi får hoppas på att det inte blir för sent.

Men mysigt med en kväll hos Charlie =)


Kommentarer
Postat av: isabelle

följer din blogg nu xD

2009-08-04 @ 16:34:25
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar ; Nejdå, vi hoppar. Siktar in oss på att debutera LB till hösten. Men tyvärr så har jag ingen tränare. Vet du någon bra som inte tar allt för mycket ? (:

2009-08-04 @ 20:28:02
URL: http://misterfigaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0