Väntan

2009-04-20 @ 23:08:08

Jag väntar fortfarande på att du ska stå där när jag kommer till stallet att du ska gnägga och hälsa mig välkommen så som du började göra på slutet att du ska se på mig med ditt huvud på sne som du lärde dig så fort hur man skulle göra för att få godis. Jag väntar fortfarande på att du ska komma och säga hej då. Snälla jag behöver dig. Jag behöver dina pussar, jag behöver dina lycko sparkar i rumpan, Jag behöver din kärlek.
Jag saknar dig

Jag vet att du just nu är där uppe någon stans och hoppar över skyhöga hinder som du älskade så mycket men nu har du inte ont, nu kan du hoppa och bara vara glad. Sen förhoppningsvis om många år kommer jag sitta på din rygg igen och äntligen få hoppa över hindrena med dig igen. Det bästa vi vet... Du är det bästa jag vet. Till och med M sa det att så länge du finns i mitt liv kommer alla andra att ligga i lä.  Du kommer alltid att vara en del av mitt liv.  Men snälla hjälp mig genom att hälsa på mig ibland det är så svårt utan dig R.

Men jag ger inte upp jag kommer att fortsätta vänta för att jag vet att en dag när jag minst anar det kommer du stå där och se på mig med dina vackra ögon en gång till kanske en sista gång, men du kommer stå där.


Jag älskar dig nu och föralltid R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0