Trött, tröttare, tröttast

2009-04-20 @ 08:55:15
Fy fasiken vad trött jag är idag. Hänger nästan inte alls ihop. Jag hatar att gå upp såh'är tidigt på morgonen! Börja på jobbet kl kvart i 7 är döden för mig! Sen när man kommer hit och ser att det aldrig har vart mer överbemannat med 9 st inloggade och att man får ett samtal mellan 7-8 så känner man att man bara finns till för att bli plågad! Men men slutar ju kl kvart över 3 iaf så har hela em att sova på ;D

Helgen har vart helt ok i fredags så åt vi hemma hos mamma med fam + charlotte och sen åkte vi runt till lite olika fester och hälsade på. När jag kom hade jag även lite rolgit åt vissa fyllesamtal ;D Det var roligt...
På lördagen låg jag mest o sov och såg på mina älskade serier och kvällen slutade med utgång på statt. Det var riktigt lyckat! Var ju tvungen att fira min kära granne Jesper som blivit 18. Endel 91:or känner man vberkligen att nej du ska inte va här än du är liten! :P Men antar att man får vänja sig för om ett år kommer även 92:orna Oh herre gud! :P Men inte direkt så att det finns fula 91:or i den här staden så jag klagar inte ;) Okej charlotte tycker jag är lite pedofil aktig men va fan kan inet hjälpat ;D















Min kära vän nathalie är liiite kär i drickan (dock var hon nykter så förstår inte? )
Igår red jag och charlotte ut och sedan köpte vi mat och såg på Wipeout och herre på täppan. Sen skulle jag hem o sova tyckte jag eftersom att jag skulle upp kl 6 i mrose men icke sa nicke jag fastnade vid project runway och sedan när jag vaknade vid halv 1 för att jag drömt om spöken o spök skrik gjorde ju inte saken bättre  heller.

Sen att en viss person skickade sms igår gjorde heller inte saken bättre, eller gjorde det det? Attans kärlek är svårt! Men jag struntar i det just nu. För idag mår jag bra och igår mådde jag bra. Det går lite bättre nu även om hålet i hjärtat alltid kommer finnas kvar. Väntar bara på att få säga hej då.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0