Storstaden :)

2009-04-09 @ 13:45:21
Fan vad gött med SM guld måste jag bara tillägga till att börja med! :)
Men fan va nervös jag va där ett tag.

Idag är det sista jobbdagen och imorgon bär det av till sthlm för en helg med världens bästa människor och en helt okej stad med faktiskt. Jag kände mig som en alkis på systemet häromdagen när jag shoppade inför helgen :P Åh vad jag längtar till imorgon.

Ikväll blir det nog o åka hem till gillan en stund och fira hennes kära fader och som sagt imorgon åker jag Sandra och Frida upp till Sabina och festar o myser runt i storstaden :)


Sarah

Kommentarer
Postat av: walter

grattis till sm-guldet, nästa år håller du på hv eller lindköping ??



2009-04-10 @ 01:45:22
Postat av: lovisa

haha jag fattade inte ett skit "vafan har sarah tagit sm-guld i?" tänkte jag. Aaa men jag skickar sms någon dag så får du mitt nr. Har du kvar samma nr?

2009-04-10 @ 12:55:34
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0