Sthlm

2009-04-10 @ 15:57:55
Sådär nu sitter jag äntligen i sabinas och hennes systers lgnh i sthlm. Vädret är på topp och humöret är på topp :)
Bil resan gick bra dock har vi redan blivirt tutade på och sett en gubbe som hade knarkat ihjäl sig typ o gick o skrek över hela vägen :P

Värmlandsjäntera är i storstan ;P

Igår blev det lite mysfest hos jojsie som äntligen är hemma och även ekis o massa andra roligt folk :) Och ikväll blir det såklart utgång här men först ska vi ut o äta ngn stans så alla är i full gång o gör sig iordning. Kanske dags för mig med så att jag inte är sist utav alla kanske?! Nej det är min plats det :P

Ha det så bra alla för det ska jag ha :)

Sarah
Just remember, I will always love you

Kommentarer
Postat av: Rydén

Nu vill du allt bra gärna att mamma och jag kommer upp till Stockholm och bättrar på partystämningen lite=)!!



Må bäst! Kram

2009-04-10 @ 20:52:29
URL: http://dompan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0