sry

2009-04-24 @ 18:52:53
Sorry for no update.
Idga har vart en såndär dag där allt har vart så bra! Jag har börjat trivas med mig själv igen efter vinterns alla fula kläder och nu när jag komme rin i mitt rätta element SOMMAR! Jag älskar sommar och jag trivs så bra i sommarkläder! Har hela vintern känt mig ful o allmänt skabbig i hår o allt men nu när sommaren är här så trivs jag med mig själv igen :) Det är såååå skönt. Och Åke gick riktigt bra idag när jag red med och ikväll blir det hemmagjord pizza och Andra Avenyn med bra sällskap. Den här dagen kan inte bli bättre!

Ska berätta om våran tripp till Marieberg igår med, den började med att vi körde vilse i örebro ngn stans? Vi har aldrig vart i marieberg eller? Man kan ju börja fundera :P Men smaskiga killar som spelade fotboll fick vi spana in iaf ;P Sen så när vi skulle åka hem så körde vi förbi några från karlskoga rättare sagt rösa och robert kvick bla. Och sen kom dom körande förbio oss i 150 blås och moonar haha har aldrig sätt en rumpa fladdra mer haha! Men det var roligt vi skrattade :P Sen råkade vi nästan köra ut mitt i en korsning när dte var rött med, men bara nästan ;D

Sitter på jobbet nu o väntar på att jag ska få åka hem och hämta B och bege mig mot trevligare breddgrader :)

Imorgon blir det tävling! :)

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hur gick det på tävlingen? Men hästen alltså.

2009-04-26 @ 12:45:59
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0