schizo

2009-04-21 @ 21:02:05
Du är schizofren lalala du är schizofren

Men oh fan det va inget vi visste innan eller? Ärligt jag slår snart knut på mig själv!

Jag saknar dig också faktiskt??
Matte är också fin??
Jag vill träffa dig??
Det är mysigt att mysa??
Allt detta i ett o samma samtal förstår ni att jag snubblar i  mina egna tankar?!

amen äääärligt! Jag vet att du inte vill... Jag vill inte.. men snälla gör det lätt för oss båda istället för att göra det svårt! Antingen får du där uppe fan göra så det funkar eller så får du göra så att vi hatar varandra för vänner verkar tydligen jäkligt omöjligt för oss att vara. Well well time will tell.

Ge mig morgondagen så att jag får veta nu! För Sarah inte får man vara för jobbig inte ens mot någon som är schizo.

U know i love u
xoxo
 Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0