Perfekt helg

2009-04-23 @ 07:16:06


Min helg kommer bli helt perfa! :) Med en liten hemlighet på Fredag jobbar dock till kvart över 8 och ska tävla på lördag men va fan man är ju ung fortfarande :P Och sen på lördag är det som sagt täving i örebro och sen på söndagen är det utställning med B. Dock har hon fått en fästing på ögonlocket och när mamma skulle ta bort den fick hon inte med huvudet så min stackars hund kommer väl ha ett svulllet öga på utställningen. Typiskt min otur! Men men hoppas domarna kan bortse ifrån det. Och på lördagen så tror jag det blir lite utgång. dock lugn sådan eftersom jag ska upp tidigt på söndagen.

Det var min helg i skrift och den kommer bli perfa! :)

Sarah


Kommentarer
Postat av: jag vakna när jag gick upp?

"Och på lördagen så tror jag det blir lite utgång. dock lugn sådan eftersom jag ska upp på söndagen"



Är de sant att u ska upp på söndag ??

2009-04-23 @ 12:58:54
Postat av: sarah

haha meeeen jajja ska ju upp tidigt på söndagen :P

2009-04-23 @ 13:30:32
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0