Meningslös vardag

2009-04-13 @ 12:22:08
Sådär då var man hemma till den meningslösa vardagen igen då.
Sthlm var kul och jag trivdes! Men blir alltid så himla dyster när jag kommer hem ifrån ngt.
rebus ska in till vetrinären på onsdag och dte är ju inte så roligt kan man ju säga. Har förberett mig på det värsta. Och om så är fallet så kommer jag nog inte bli kvar i Karlskoga så länge till. Är så sugen på att flytta och lära känna lite nya människor och nya platser.

Men men Back to sthlms vistelsen nu. Har ju fått klagomål på att jag aldrig har några bilder så får väll bli ändring på det nu då. ;)

Började med att Frida, jag och sandra satt oss i bilen med solsken i blick och bra musik i högtalarna och stannade till i Södertälje för att äta lite mc och allting är frid o fröjd tills vi går ur bilen och hela mcd får veta att frida har svettningar på liiite udda ställen :P Mcd gästerna sa tack för maten och slängde resten?! Sen kom vi äntligen fram till sthlm och började snabbt korka upp och där börjar det gå utför för vissa. Hade världens skönaste taxi driver som hade haft en pojkvän i kga på Gösta berlings väg. Dä ni! Sen trivdes vi alla 4 ett tag på Magenta, ända tills frida blev utkastad. O ni ska inte tro att dte var 1 gång nej nej hon slog på stgort och blev utkastad 3 ggr! Så vi fick åka hem med henne och väl hemma har jag aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv! Har 1 10 min lång film på frida som hon är allt annat än nykter på! Skulle väldigt gärna lägga ut den här men tror inte Frida blir så glad då så den får tyvärr bara visas för få utvalda personer. Men lovar att ni kommer skratta ni som ser den.
Men kommentarer så som:
Jag är ABBA, ABBA är jag.
Jag är en sån där Barbie Dojl!
Det är så kallt här på golvet så jag dör men det  är lugnt ändå.
Jag är så söt så att jag tror jag dööööör!
Jag spydde i ett dike! Vart hittade du ett dike i sthlm?
Jag är så halsint i halsen

Sen åkte jag och sabina tillbaka till sthlms innerstad och fortsatte kvällen med Spybar?! och solidaritet. Kvällen var toppen!
Sen när vi kom hem igen så hade sandra och frida somnat. Trodde vi ja!? För efter jag gått in och sagt natti natti til sbaina och jessica i deras rum så går jag genom köket och ska sova. Nej då sitter Frida i köket med trosorna vid anklarna och jag frågar vad hon håller på med?! Nej då svarar hon bara med svanlig röst att hon kissar. Iköket?! Ja ja men det är normalt eller? Som tur var hade hon inte kissat. Sen går jag tillbaka in till s och J och berättar vad som hänt och sedan ska försöka gå o lägga mig igen. Då ligger frida i min säng under lakanet. Kan berättas att frida har lebbskräck men hon ber mig ändå krypa ner bredvid henne under lakanet i en tältsäng. Nej tack frida! Du har din säng bredvid här. Varpå hon lägger sig där med hjälp från mig Och säger med arg röst SARAH! Det ligger en turk i min säng! Nej Frida det är Sandra. SARAH! det ligger en turk i min säng Efter det somnar hon som en stock. Och mådde mindre bar dagen efter och kommer inet ihåh ett skvatt.
Lördagen gjorde vi stan och lite utgång på kvällen.
Söndagen var till för att sitta på ett café och bara äta god mat och sedan blev det hemfärd. Dock körde vi vilse och hamnade i järna och var påväg mot Malmö! Men hem kom vi och det var ju synd ;P

Sabina                        Sandra                                            Frida

//
Sarah

Kommentarer
Postat av: sandra

Bra sarah med bilder =) nu lär du dig =)

2009-04-14 @ 11:16:46
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0