Jobb, jobb, jobb

2009-04-21 @ 08:48:48
Jag klarar inte att gå upp kl 6 på morgonen! Det går bara inte! Ush vad jag hatart!
Sitter på jobbet nu efter mycket om och men och funderar på vad jag ska äta till lunch idag. Kanske blir en sallad från salladsbaren eller en carbonara från masten. Lutar åt en sallad faktiskt.
Idag är det bättre än igår, iaf lite. Får se hur det går resten av dagen. Den här dagen har att erbjuda jobb till kvart över 3 sen en ridtur och förhoppningsvis liiiite men antagligen riktigt lite städning och kanske film med gillan ikväll. Dock ska jag försöka med att inte gå o lägga mig efter jobbet o sova så att jag kan somna ikväll så frågan är hur mycket jag kommer orka idag? Kanske blir städning imorgon läs antagligen.

Igår var jag hurtig så vissa var stolta över mig :) Jag var ute med B och Mille (Charlottes mormors hund) och gick och sen gick vi en sväng till burkshundsklubben och hoppade lite hinder och iaf mille gick genom tunnlar B var lite för feg för det men hon vågade iaf gå balans. Ska ta med mig B ner dit någon dag och öva på riktigt. Tanken är ju faktiskt att ska ta med mig henne på en Agility kurs sen :) 

Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0