Hemmkommen

2009-04-11 @ 04:55:00
Nu har jag och sabina precis kommit hem från sthlms nattliv vi har hunnti avverka Magenta, Spyan (spybar) och Solidaritet. Det har vart så jävla kul! Och jag har träffat min drömprins, Frida är förövrigt världesn roligaste människa! Och kanske världens fullaste så dom åkte hem vid 2 men sen dess har jag och sabina levt storstadsliv. Fan vilken härlig natt och kväll!
Nu börjar det bli just ute och fåglarna kvíttrar precis som dom gjorde i napa när vi gick hem, du och jag. Fan inte ens sthlm och drömprinsen kan få dig ur mitt huvud!

Senare idag eller egtnligen imorogn eller vad det nu blir så blir dte shopping, glassande och ännu mer drag och utgång för värmlansjäntorna. O ärligt vem sa att sthlmare var dryga? Den personen har träffat helt fel människor! Ärligt! Ge mig ett stall, en lgnh och ett jobb här nu!

Jag triiiiiiivs!

M som i ? JAG ÄLSKAR DIG!


Sarah Och godnatt onyktra SSFS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0