Helg

2009-04-17 @ 13:50:46
IDag är det snart helg rättare sagt sista dagen på min arbetsvecka och den slutar om sisådär 6 timmar. Det är skönt. Eller är det verkligen det? Jag måste ha annat att tänka på just nu och jobbet är ju det stället där jag verkligen har så mkt annat att tänka på.
Fy vad det är jobbigt just nu! Men förhoppningsvis är jag på väg här ifrån snarare än man kan tro. Det är bara att hoppas och just nu känns det som om jag vill åka imorgon Elller helst redan igår. Men ska slå en pling till en person (om jag vågar) senare idag så får vi se vad hon säger. :) Jag kan behöva ha lite tur någon gång känner jag.

Men dagen idag har hittills bjudit på en skrittur på Åke upp till Charlotte och pratade lite sen blev det lunch i stallet med mamma, rydén, elise-lott och Charlotte eller ja vi får ju inte glömma Baileys och Amber med (amber är E-Ls hund). Sen blöev det hem o skynda sig att göra sig iordning och sätta sig på jobbet. Sen bjuder kvällen på mat hemma hos mamma o dom med Charlotte som hedersgäst ;D Och sen får vi se om det blir en tripp till dfs då det vankas fest. Jag ska dock inte dricka utan det blir bilen för mig i helgen tror jag :) Längtar till nästa helg då det är utst'ällning och tävling :) 

Tack för alla uppmuntrande kommentarer! Det betyder mycket att veta att folk bryr sig. Och just nu kanske jag inte är världens bästa på att svara i min tele eller på sms eller på att ringa upp osv. Men hoppas det finns förståelse för det. 

Sarah 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0