god dag

2009-04-14 @ 14:28:14
Eller nej jag menade Goddag för ngn god dag kan jag inte direkt påstå att det är iaf.
 Solen skiner och jag sitter på jobbet. Fyfan för det alltså! Det enda som är bra är att min anna sitter här mitt emot mig så att jag har lite trevlig sällskap på jobbet. Och nu ska ni inte tro att jag sitter här o säger att alla mina andra arbteskamrater är otrevliga för så är absolut inte fallet men anna är såklart lite speciell ;) Men vem vill jobba ändå?!

Skrittade ut en sväng förut med Rydén och mamma på Åke. Och imorgon kommer Rebus dom :( Kommer nog tjuta ihjäl mig o nervösa ihjäl mig imorgon på jobbet. Frågan är hur jag ska kunna träna för svante imorgon em om det blir dåligt svar från vetrinären om rebus. Men men den dagen den sorgen. Alltså imorgon :/



Nej nu ska jag väll sätta mig här o ta lite samtal igen.

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du kan väl skriva och säga hur det går med Rebus=)

2009-04-14 @ 20:11:58
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0